Wonderkind (voorheen Recruitz.io) kiest het bureau FNKE als PR-partner. Wonderkind probeert met artificial intelligence (AI) kandidaten te vinden voor uitgezette vacatures van verschillende bedrijven. Met datagedreven PR-campagnes zal FNKE ondersteuning proberen te bieden.
‘We hebben twee jaar gebouwd aan onze Al en hard gewerkt om te bereiken waar we nu staan’, vertelt Lars Wetemans, ceo van Wonderkind. ‘We zien nog veel kansen voor Wonderkind. Nu is het tijd om de volgende stap te zetten en te groeien. FNKE gaat ons helpen bij het zetten van deze stappen en we kijken uit naar de samenwerking.’
Volgens Bram Jeurissen van FNKE zijn Wonderkind en FNKE een natuurlijke match. ‘Zij gebruiken data voor het vinden van geschikt talent, bij ons vormt het de basis voor onze geïntegreerde PR-campagnes. Met deze campagnes zetten we Wonderkind neer als de logische keuze voor organisaties met meerdere vacatures.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!