Om hun ambachtelijke sausen onder de aandacht te brengen bij het publiek bedacht de Ter Marsch-familie een publiciteitsdstuntje. Het maakte een derde saus op basis van biologische cannabis die op de eerste zaterdag van april, 1 april, werd gelanceerd. Een ode aan Amsterdam en de Hollandse wietcultuur.
De horecafamilie maakte de saus ook daadwerkelijk, had er een goed verhaal bij, en wat bleek: niet alleen tuinden tal van media in het nieuw product, het regende bovendien nog eens enthousiaste reacties.
Verrassend relaxt
Het bedrijf besloot de Wiedewietsaus daarom ook echt op de markt te brengen in een sausenlijn warin ook mayonaise op basis van truffel en knoflook zijn te vinden. Vanaf half april zijn alle drie de sauzen verkrijgbaar bij de horecazaken van de Ter Marsch familie.
De biologische Wiedewietsaus wordt gemaakt op basis van limoenmayonaise met hennepzaad, hennepzaadolie en rauwe cannabis bladeren. Een verrassend relaxte saus voor bij de friet, hamburger, in de salade en dressing
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!