Wiedewietsaus was publiciteitsstuntje, maar gaat nu daadwerkelijk in productie

Het begon als 1 aprilgrap en het eindigt als volwaardige product.

Om hun ambachtelijke sausen onder de aandacht te brengen bij het publiek bedacht de een publiciteitsdstuntje. Het maakte een derde saus op basis van biologische cannabis die op de eerste zaterdag van april, 1 april, werd gelanceerd. Een ode aan Amsterdam en de Hollandse wietcultuur.

De horecafamilie maakte de saus ook daadwerkelijk, had er een goed verhaal bij, en wat bleek: niet alleen tal van media in het nieuw product, het regende bovendien nog eens enthousiaste reacties. 

Verrassend relaxt

Het bedrijf besloot de Wiedewietsaus daarom ook echt op de markt te brengen in een sausenlijn warin ook mayonaise op basis van truffel en knoflook zijn te vinden. Vanaf half april zijn alle drie de sauzen verkrijgbaar bij de horecazaken van de Ter Marsch familie.

De biologische Wiedewietsaus wordt gemaakt op basis van limoenmayonaise met hennepzaad, hennepzaadolie en rauwe cannabis bladeren. Een verrassend relaxte saus voor bij de friet, hamburger, in de salade en dressing

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie