De vernieuwde site vtwonen.nl biedt onder meer 20.000 woonproducten van zo’n 150 merken. Ook wordt voor-thuis.nl volledig geïntegreerd in de site.
Ard Siekerman, uitgever Home Deco: ‘Naast het bieden van inspirerende content, zodat de consument de juiste beslissingen kan nemen op het gebied van wonen, kunnen we dezelfde consument nu nog beter bedienen door hem of haar ook optimaal te faciliteren bij de aankoop van woonproducten. Kortom, we schuiven samen met onze zakelijke partners op in de salesfunnel. Van inspireren en informeren tot daadwerkelijke aankoop.’
Tv-programma
Bij de uitrol van de crossmediale strategie hoort ook de lancering van het tv-programma vtwonen op zondag 28 september om 18:30 uur bij SBS6. In het programma schieten Viktor Brand, hoofdredacteur Carlein Kieboom en een team van vtwonen-stylisten stellen te hulp die hun huis willen restylen. Een voorproefje is hier te zien.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!