Vakantie? Dan geen commentaar...

De supermarktoorlog is ten einde. Althans, de oorlog tussen de supermarkten zelf. Want in NRC Handelsblad van dinsdag trok Jumbo ten strijde tegen de Consumentenbond. Aanleiding: de Consumentenbond heeft volgens Jumbo de verkeerde prijzen voor hun 'mandje' gebruikt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Nu weten we van de Top 2000 dat lijstjes subjectief zijn (hoe kan Marvin Gaye het verliezen van Queen!), maar een lijstje met prijzen lijkt vrij objectief. Enter de Consumentebond voor een reactie, zou je zeggen. Maar...

..."De bond geeft geen reactie omdat de bedrijfsjurist met vakantie is". Huh? Wat is er gebeurd met de woordvoerder? Wat is er gebeurd met de voorbereiding op een van de belangrijkste publiciteitsmomenten van de organisatie? En waar is de medewerker die de afgelopen weken met pen en papier 's lands supermarkten is doorgetrokken? Of is die samen met de bedrijfsjurist op wintersport?

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie