Thomas Servatius nieuwe Chief Technology Officer Smartclip

Nieuwe CTO moet uitrol 'programmatic addressable tv platform' versnellen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Thomas Servatius is afkomstig van , waar hij als Head of Client Services wereldwijd verantwoordelijk was voor het ontwikkelen en managen van meer dan vijftig verschillende klanten met maatwerk automated trading platforms. Daarvoor was hij COO bij Falk Technologies, waar hij een sleutelrol speelde bij het ontwerpen en ontwikkelen van meer dan dertig advertentie technologie platforms, voor start-ups tot grote mediabureaus.

&;Servatius heeft zichzelf bewezen als product- en technologieleider op het gebied van programmatic ad technologie en heeft een enorm inzicht in de trends die de toekomst van de media en technologie bepalen&;, vertelt Jean-Pierre Fumagalli, CEO van . &;In zijn rol zal hij de technologische afdeling aansturen en verder uitbouwen om zo voortdurend geavanceerde video ad tech producten en oplossingen te creëren om adverteerders en uitgevers te helpen bij het optimaliseren van hun brand performance.&;

Met zijn benoeming volgt Servatius Ricky McClellen op als CTO van Smartclip. McClellen blijft wel verbonden aan Smartclip, maar dan in de rol van consultant en adviseur.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie