Maxus benoemt Steven Pieneman per 1 april tot head of digital. In zijn nieuwe functie zal Pieneman eindverantwoordelijk zijn voor alle digitale strategie- en communicatie adviezen van Maxus. Steven heeft ruime ervaring binnen de online media en was eerder op interimbasis werkzaam als digital mediastrateeg bij Starcom, Digilogue, Vivaki en MindShare.
Daarnaast is het team uitgebreid met Moniek Hallingse die als communications director zal gaan fungeren. Zij is verantwoordelijk voor het operationele team en strategie op huidige en toekomstige klanten. Moniek is werkzaam geweest in diverse communicatie- en mediafuncties aan zowel klant- als bureauzijde bij Delta Lloyd en OMD.
Pieneman en Hallingse nemen plaats in het managementteam van Maxus Nederland. Beidenzullen een actieve rol vervullen bij de groeiambitie die Maxus in Nederland heeft, zegt managing director Edward Knol.
Maxus werkt onder andere voor Fiat Group, SC Johnson, Sky Radio Groep, Kärcher en Boohoo.com.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!