Ruim anderhalf jaar geleden stapte hij over van Red Urban naar Selmore. Toen wilde hij digitale marketing en communicatie meer integreren in de organisatie. Lees het interview.
“Dat is hem goed gelukt”, zegt Gijs de Bruijn (Head of Strategy bij Selmore). “Hij heeft geholpen bij de verregaande digitalisering van ons bedrijf. Hij bracht een ondernemende mentaliteit mee naar het bureau. Maar soms moet je de balans opmaken en samen besluiten dat het beter is om uit elkaar te gaan.”
Selmore wil niet verder uitweiden over het snelle vertrek.
Trots
De Groot zegt: “Ik kijk met trots terug op de afgelopen twee jaar. Met een nieuwe propositie, een nieuw pand en veel nieuwe collega’s zijn we die transitie ingegaan, en niet zonder succes. Merken als Engie, Audi en ASN Bank zijn de afgelopen periode klant geworden. Ik laat Selmore met veel vertrouwen achter in de handen van een bekwaam team. Ik ga me de komende tijd op interim basis toeleggen op het steviger en winstgevender maken van een aantal digital bureaus en start-ups.”
De taken van De Groot worden overgenomen door De Bruijn en Anja Froeling (Head of account & operations). Volgens De Bruijn zoekt Selmore geen nieuwe managing director.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!