Strategy director Reinier Steures (28) wordt naast oprichter Frank de Ruwe (creatief directeur) en Lard Breebaart (managing director) de derde partner van Natwerk.
Steures werkte eerder voor Johan Kramer, N=5 en Delight Agency. Ook is hij medeoprichter van stichting RA*W, dat zich inzet voor de ontwikkeling van jong talent in de reclamewereld, en van Café de Zaak, een initiatief waar mkb’ers in een uur tijd op een bierviltje gratis strategisch advies voor hun zaak verkrijgen.
Steures: ‘Ik heb altijd maar geroepen dat zaken in de reclamewereld anders en beter moeten en met wie kan ik die uitdaging het beste aangaan? Juist, met volgens Amsterdam Adblog, "the coolest agency in Town".'
Natwerk bestaat sinds 2005 en telt tien medewerkers. Het reclame- en activatiebureau werkt voor Unilever, Waternet, Fishtales en Bavaria.
Ook is het bekend van eigen producten zoals Bello Limoncello en nu dus de Brusco Lambrusco.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!