Quick keert terug in het sportmerkenstrijdgewoel

Met een nieuwe positionering en campagnes van SuperRebel keert het 110 jaar oude Nederlandse sportmerk terug op de markt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Als ‘Oer-Hollands’, ‘vrijgevochten’ en ‘onafhankelijk’ merk en met ‘historie als belangrijkste wapen’ bindt Q de strijd aan met de grote merken.

Q wordt ondersteund door SuperRebel, waarover Rini van Trigt, ceo en eigenaar van Quick International, zegt: &;SuperRebel heeft intensief met ons samengewerkt aan de nieuwe positionering. Het bureau heeft laten zien dat ze het merk perfect snappen.&;

Q voert twee labels:  Q-sportswear en Q-anywear. Allereerst wordt de QR78 geherintroduceerd: deze sportschoen uit 1978 werd in samenwerking met street fashion store  omgevormd  tot de sneaker van nu. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie