Provamel, een merk dat ontstond onder de vleugels van het Belgische Alpro, richt zich vanaf nu meer op de positiviteit die een plantaardige levenswijze met zich meebrengt. Dat is volgens het merk, dat sinds 2016 onderdeel uitmaakt van zuivelgigant Danone, namelijk de onderbelichte kant van bewust leven en eten. Provamel: ‘Het gaat niet over compromissen of beperkingen. Onze campagne laat zien hoe bevrijdend het een positieve manier van leven kan zijn.’
Om meer betekenis en bekendheid aan de merknaam te geven, wordt in de campagne vooral de eerste drie karakters daarvan gebruikt, ‘als een mechanisme’. De rationale hierachter? ‘Samen met onze klanten, geloven we in waarden zoals PRO gezondheid, PRO natuur, PRO duurzaamheid, PRO diversiteit, PRO plantaardig, PRO smaak. In een wereld die steeds meer NO is, denken wij PRO’.
De campagne (bureau: KesselsKramer) volgt het nieuwe verpakkingsontwerp van het Belgische bureau Mona Lisa. De campagne wordt voornamelijk online en instore ingezet in heel Europa, met focus op Groot-Brittannië en Duitsland.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!