Begin februari liet Porsche in de 'Uncommon'-campagne klanten hun eigen prijs bepalen voor een groot onderhoud.
Achtung! tekent opnieuw voor de realisatie van de campagne.
Verschillende stimuli
In een neurologisch onderzoek, uitgevoerd door Prof. Dr. Victor Lamme (Universiteit van Amsterdam), werden aan 21 Porsche-rijders korte films van gelijke rijervaring in verschillende auto’s getoond, waaronder Porsche. Ook kregen ze verschillende stimuli te zien die bekend staan als verslavend.
De resultaten tonen dat de positieve emotionele reactie die een Porsche opwekt, de Nucleus Accumbens activeert, een belangrijk genotsgebied in ons brein. ‘Dat suggereert dat Porsche potentieel een verslavende prikkel kan zijn’, aldus Prof. Dr. Lamme.
De campagne is sinds deze week online en op televisie te bekijken:
Credits
Client: Porsche Marketing
Manager: Ingrid Oudejans
Product Marketing: Karin Hermans
Agency: Achtung!
Creative Director: Mervyn ten Dam
Concept: Jasper Janssen & Niklas Kristensen
Strategy: Boris Nihom
Design: Kees Plattel, Roy van Dijk & Joost Huver
PR Agency: Hagens PR Sarah Hagens Yuki Kho Denise Cremers
Photography: David de Jong
Neurological Science: Neurensics Prof. Dr. Victor Lamme Walter Limpens
Film Production: Wefim
Director: Jona Honer
Producer: Annemieke Boschma / Tobias Wilbrink
1st AD: Levi Wilbrink
DOP: Stephan Polman
Focus puller: Tein Brouwer
2nd camera assistant: Noen Brouwer
Gaffer: Willem van der Eerden
Best boy: Chris Vingerhoeds
Electrician: Aaron Tsanchz
Key grip: Jorrit Haas
Art: Marten Hoekstra
Editor: Xander Nijsten
Sounddesign: Taco Drijfhout
Grading: Barry (Captcha)
Visual effects: Daniel Falkenhagen (The Compound)
Laser: Marco Wienecke
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!