De PBM communicatieprijzen werden 19 mei uitgereikt op een event van Pensioen Bestuur & Management, een onafhankelijk magazine en informatieplatform in de branche.
In de categorie Werkgeverscommunicatie won de Unie van Waterschappen, met de pilot ‘Werk en Geld, goed geregeld?!’, een samenwerking tussen A&O Fonds Waterschappen, pensioenbeheerder APG en MijnGeldzaken.nl. Werknemers krijgen hiermee snel inzicht in hun financiële situatie, zowel op korte als op lange termijn. Ruim 500 medewerkers deden mee aan de pilot.
De prijs in de categorie Merk- en reputatiebevordering ging dit jaar naar Pensioenfonds Zorg en Welzijn.
In de categorie Communicatie naar deelnemers won pensioenbeheerder SPMS - Medisch Specialisten (onderdeel van pensioenbeheerder APG), met het videoconcept SPMS Update (zie foto). Hiermee worden deelnemers geïnformeerd over actuele onderwerpen. Dit videoconcept won uiteindelijk ook de hoofdprijs.
De video-case van SPMS en APG kunt u terugzien tijdens het Online Video Event, dat Adfo Groep samen met Blue Billywig organiseert, op 9 juni aanstaande in Innstyle in Maarssen. Interesse? Bekijk de website.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!