Premium

Open Now maakt eerste werk voor Queens

Queens lanceert nieuw assortiment diepvriesvis met animatie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de video-animatie ligt de nadruk op handig innovaties en een gemakkelijke bereidingswijze. Daarmee wordt ingespeeld op de behoefte van de consument om vaker vis te willen eten. -header-2" target="_blank">Open Now ontwikkelde hiervoor een A-merk campagne, die moet laten opvallen in het drukke diepvriessegment.

De verschillende campagne-aspecten - van concept tot productie - zijn onderzocht op het bereiken van een maximale effectiviteit. Hier zijn verschillende hoogwaardige onderzoeksmethodes voor gebruikt, waaronder .

Het concept &;Fish and Tricks&; wordt bij elk producteigen handigheidje gebruikt als haakje - een trucje die de consument helpt om gemakkelijk, vaker vis te eten. Daarbij is een frisse en grafische aanpak uitgewerkt, die is afgeleid van de nieuwe verpakkingen voor maximale herkenbaarheid in het diepvriesschap.

De campagne voor Queens is de eerste campagne waarmee Open Now - voorheen LaMarque - mee naar buiten komt.

Credits:
BUREAU: Open Now
CREATIE: Léon van Hooijdonk, Hylke Kuyper
REGIE en ANIMATIE: Hylke Kuyper, Raphael Bartels, Remi Tjon Ajong
ACCOUNT: Caroline van Kempen
MUZIEK: Michiel Borstlap
GELUID: Park Studio
RESEARCH: Motivaction, Neurensics

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie