In de video-animatie ligt de nadruk op handig innovaties en een gemakkelijke bereidingswijze. Daarmee wordt ingespeeld op de behoefte van de consument om vaker vis te willen eten. #home-header-2" target="_blank">Open Now ontwikkelde hiervoor een A-merk campagne, die Queens moet laten opvallen in het drukke diepvriessegment.
De verschillende campagne-aspecten - van concept tot productie - zijn onderzocht op het bereiken van een maximale effectiviteit. Hier zijn verschillende hoogwaardige onderzoeksmethodes voor gebruikt, waaronder fMRI.
Het concept 'Fish and Tricks' wordt bij elk producteigen handigheidje gebruikt als haakje - een trucje die de consument helpt om gemakkelijk, vaker vis te eten. Daarbij is een frisse en grafische aanpak uitgewerkt, die is afgeleid van de nieuwe verpakkingen voor maximale herkenbaarheid in het diepvriesschap.
De campagne voor Queens is de eerste campagne waarmee Open Now - voorheen LaMarque - sinds de naamsverandering mee naar buiten komt.
Credits:
BUREAU: Open Now
CREATIE: Léon van Hooijdonk, Hylke Kuyper
REGIE en ANIMATIE: Hylke Kuyper, Raphael Bartels, Remi Tjon Ajong
ACCOUNT: Caroline van Kempen
MUZIEK: Michiel Borstlap
GELUID: Park Studio
RESEARCH: Motivaction, Neurensics