De oprichting van OBILytics in 2015, het aantrekken van investeerder Main Capital in 2016 en de krachtenbundeling met Buzzcapture in 2017 hebben gezorgd voor één sterk aanbod van oplossingen voor media monitoring, webcare, chatbots en media insights
Vier nieuwe productnamen
OBI4wan helpt meer dan 1000 klanten wereldwijd met vier verschillende producten: OBI Brand Monitor, OBI Engage, OBI Bots en OBI Insights. De OBI Brand Monitor geeft inzichten over de merkreputatie, branch en stakeholders uit online data, social media, printmedia, radio en tv. OBI Engage biedt mogelijkheden voor webcare, online klantenservice en social media management. Maar OBI4wan zet nog een stap extra met OBI Bots en OBI Insights. De laatste innovatieslag biedt mogelijkheden voor toepassing van chatbot-technologie binnen de bestaande tooling. Daarnaast zetten analisten van de nieuwe afdeling Research en Insights data om in inzichten, die in hoogstaande en gemakkelijk deelbare rapportages naar de klant worden gestuurd.
Er verandert vrij weinig voor de huidige klanten. Waar zij voorheen bijvoorbeeld met OBILytics of Buzzcapture werkten, schakelen zij nu met OBI4wan.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!