Nieuwe executive strategy director JWT Amsterdam

Daan de Raaf volgt de pas vertrokken Jan Bouts op.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Anderhalve week na de bekendmaking van , kondigt JWT de benoeming aan van Daan de Raaf (46).

De Raaf was 11 jaar strategy director bij DDB & Tribal Amsterdam, toen hij in 2014 zijn eigen consultancy begon.

Bij JWT Amsterdam gaat hij binnen de Think-afdeling de competentie Strategie gaan leiden.

In 2000 rondde De Raaf zijn proefschrift &;Protecting brands: how to respond on adverse brand publicity&; af, waarna hij ruim vijf jaar als managementconsultant werkte op het gebied van verandermanagement.

Met zijn functie bij DDB & Tribal Amsterdam kwam hij terug naar het werkveld van merken en communicatie.

Daarnaast bleef hij betrokken bij de wetenschappelijke wereld.

Zo geeft De Raaf aan de Erasmus Universiteit een collegereeks getiteld Brand Storm, is hij gastspreker bij verschillende vakken en betrokken bij uiteenlopende onderzoeksprojecten.

De Raaf: ‘JWT Amsterdam is in beweging en zoekt naar oplossingen voor de uitdagingen waar communicatiebureaus voor staan. De overtuiging dat verandering moet en de bereidwilligheid om te experimenteren en te leren, preken mij enorm aan.’

Bas Korsten, executive creative director: ‘Met Daan kiezen we voor iemand die heeft aangetoond merken en hun business richting en groei te kunnen geven. Maar ook voor iemand de competentie strategie binnen Think en de ontwikkeling van strategie als vakgebied vorm kan geven.’

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie