Premium

Nieuwe commerciële organisatie Persgroep

Christel van den Hazel gaat zich ontfermen over nieuwe verdienmodellen.

Commercieel directeur van de Persgroep Christel van den Hazel kondigde dat vanmiddag aan tijdens de jaarlijkse Summit van de uitgever. Dit jaar is dat in Manchester.

Volgens Van den Hazel heeft de Persgroep &;leiderschap nodig&; om verder te komen en schaal te realiseren. Daarom wordt de commerciële organisatie aangepast. Van den Hazel gaat zich &;honderd procent&; richten op nieuwe verdienmodellen. Dat betekent dat ze geen sales meer gaat doen. De corporate sales en regionale sales worden voortaan aangestuurd door twee personen:  Lauren van der Heijden wordt verantwoordelijk voor de corporate sales. Kees Reinders gaat de regionale sales doen.

Erik Roddenhof is nu commercieel directeur en krijgt de verantwoordelijkheid voor de aansturing van b-to-c marketing, het genereren van traffic en audiences en de exploitatie daarvan. 

Sander van den Hout is directeur online services.

Later meer.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie