NDP Nieuwsmedia werkt aan verbreding

BNR Nieuwsradio, Vrij Nederland, Metro en Young & Connected (Kidsweek en 7Days) hebben zich aangesloten bij NDP Nieuwsmedia. De toetreding van de nieuwe leden zorgt voor een verdere verbreding van de brancheorganisatie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

staat sinds vorig jaar open voor alle nieuwsmedia, ongeacht mediumtype. De komst van BNR Nieuwsradio geeft verder vorm aan het multimediale karakter van de branchevereniging. Met het toetreden van Vrij Nederland is nu ook opiniejournalistiek vertegenwoordigd, terwijl Metro het laatste dagblad was dat zich nog niet had aangesloten. Met Young & Connected wordt ook de doelgroep verbreed: met de kranten Kidsweek en 7Days richt deze uitgever zich op nieuws voor kinderen en jongeren.

Jacques Kuyf, voorzitter van NDP Nieuwsmedia: ‘In de concurrerende mediamarkt is het essentieel dat private nieuwsbedrijven hun krachten bundelen. De nieuwe leden benadrukken het multimediale karakter, de inhoudelijke functie en de brede doelgroep van nieuwsmedia’.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie