De categorie Beste Media-/middelenstrategie, traditioneel de grootste categorie, bestaat uit 39 cases gevolgd door Beste Single Mediastrategie (25), Beste Interactieve Mediastrategie (21), Beste Media-innovatie (15), Beste Mediastunt (15), Mediabureau van het Jaar (8), Hans du Chatinier-prijs voor professionals (8), Media-adverteerder van het jaar (6) en Hans du Chatinier-prijs voor studenten (6).
Voor de genoemde categorieën bepalen acht specialistenjury’s de nominaties en winnaars. Het YIM Mediatalent van het jaar wordt gekozen via een workshop op donderdag 28 maart bij OMD. De winnaars en genomineerden voor de Carl Lipp-prijs en Exploitant van het jaar worden bepaald door een online enquête uitgevoerd door Intomart GfK.
Op 16 april worden de nominaties bekend gemaakt en start de kaartverkoop. Op donderdag 30 mei 2013 is de uitreiking in DeLaMar in Amsterdam.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!