Deze internetzuilen bieden het winkelpubliek toegang tot de webshop van de modeketen. Hier is de gehele collectie verkrijgbaar en kunnen ze dat ene kledingitem aanschaffen in die kleur of die maat die op even niet voorradig is.
De introductie volgt na een testfase in tien winkels. In de afgelopen wekel zijn al 75 winkels voorzien van internetzuilen, de rest volgt in de loop van dit jaar.
Noor de Bruijn, Directeur Marketing & E-commerce van MS Mode: 'Op deze manier hebben klanten niet alleen vanaf tablet en smartphone altijd toegang tot ons hele assortiment, maar ook direct vanuit de winkel. Met deze combinatie van winkel en webshop combineren wij het beste uit twee werelden en tillen we het gebruikersgemak en het winkelplezier van onze klanten naar een nog hoger niveau.'
Klanten kopen vaker
De eerste resultaten uit de testfase zijn positief. De vaste klanten van MS Mode, de zogenaamde card members, die zowel online als offline shoppen, besteden gemiddeld drie keer zoveel als klanten die alleen online kopen. Ze geven ook anderhalf keer zoveel uit als puur fysieke winkelklanten. “De omni-channelklant koopt vooral váker”, aldus De Bruijn.
Het personeel van MS Mode wordt opgeleid en gecoacht op het gebied van service en verkooptechnieken.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!