Melanie Vermolen is per direct benoemd. Ze heeft ruim tien jaar bij Vizeum gewerkt, waarbij ze in haar laatste rol verantwoordelijk was voor data en onderzoek. De Research & Insights-units van Vizeum en Carat zijn daarna mede onder haar leiding geformeerd tot één team. Ook stond zij als Head of Commerce aan de basis van de in juni gelanceerde data-unit DAN DNA.
Vermolen wordt ook lid van het managementteam van Dentsu Aegis Network Netherlands. Vizeum heeft het afgelopen jaar veel nieuwe klanten weten te winnen waaronder AB Inbev, Nintendo, Pernod Ricard, Burger King, Huawei en Wehkamp.
Vermolen: 'Ik heb lange tijd met veel plezier voor Vizeum gewerkt. Mijn verbondenheid met de mensen en het merk is nog altijd groot. Ik ben zeer blij om weer met dit team aan de slag te gaan.'
Julius Minnaar, ceo Dentsu Aegis Network Netherlands: 'Melanie gelooft in samenwerking met alle bureaus onder de vlag van Dentsu Aegis Network en heeft een bewezen trackrecord als het gaat om het bouwen van partnerships met onze klanten. Haar kennis van media, data en onderzoek, gecombineerd met een prettige mens-gerichte managementstijl, maken haar een zeer geschikte leider voor Vizeum.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!