Londense tegencampagne Brexit met Pokémon Go-posters

Met de hashtag #PokemonGoHome wordt geprobeerd de uitzetting van EU-burgers onder de aandacht te brengen.

Copywriter David Felton, grafisch vormgever Steve Sinyard en creatief directeur Evan Brown zijn verantwoordelijk voor de campagne. Ze willen bereiken dat EU-burgers in het Verenigd Koninkrijk kunnen blijven nu dreigende uitzetting dreigt door de Brexit. Volgens de campagne mogen de Pokémon van deze burgers wel blijven, maar dit zou ook voor deze mensen moeten gelden. 

Naast de zijn er verschillende posters opgehangen geïnspireerd op Pokémon Go en is er een voor deze campagne waar wordt aangemoedigd om een te tekenen die moet zorgen voor een langer verblijf van de EU-burgers. &;We hebben besloten deze campagne op te zetten om het lot van EU-burgers in het Verenigd Koninkrijk onder de aandacht te brengen. Zij kunnen zomaar hun recht om te hier te werken en wonen verliezen&;,

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie