De timing is logisch, aan het begin van een nieuw jaar stellen veel mensen nieuwe doelen voor zichzelf. Daar speelt LOI op in met een nieuwe campagne met de bekende pay-off 'Groei Door'. Aan die pay-off is wel een vraag toegevoegd: 'Waar sta jij?' (bureau: N=5).
Gevoelige piano
Van een radicale omslag in de merkpresentatie is met de nieuwe campagne geen sprake, want het onderwerp 'een leven lang leren', dat in het campagnethema 'Groei Door' (vanaf 2015) prominent aan de orde wordt gesteld, komt op enige wijze terug in de films die onder de nieuwe 'sub-pay-off' zijn opgenomen. Maar in de nieuwe campagne staat het persoonlijke verhaal wel meer centraal. De gevoelige reclame-piano doet de rest.
Naast een viertal tv-commercials (zie hieronder), liet LOI veertig kortere video’s met oud LOI-studenten maken die hun eigen verhaal vertelden. De bedoeling is dat dit 'video-content ecosysteem' LOI de mogelijkheid geeft om voortbouwend op het bereik van de tv-campagne nauwer te targetten met voor de ontvanger relevante boodschappen. Een radiocampagne maakt onderdeel uit van de strategie.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!