In de aanbieding:
'De gelukswinkel', door Paul Postma en Maurits Bruel, over het binden en boeien van klanten,
'Smarter Pricing', door Tony Cram. We besteedden hier al een artikel aan, maar een recensie bleef tot dusver uit,
'Megatrends Europe', door Adjiedj Bakas,
'Make Dust or eat dust', door Roland van Kralingen.
Subtitel: Marktleiders creëren in een tijdperk van hyperconcurrentie.
Volgens van Kralingen heb je dit boekje binnen twee uur uit,
'3D Marketing, sleutels tot nieuwe doelgroepen', door Karel Michiels, Jean-Marc Segati en Bert Weijers.
De schrijvers halen een scene uit Monty Python's Life of Brian aan, waarin Brian tot een menigte roept 'You're all different', waarop 1 man antwoordt: 'I'm not.' Over gesegmenteerde marketing.
Het boek is je gage. Wie voelt zich geroepen? Reageer dan via dit blog, of mail me.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!