Leesvoer!

Dames en heren marketeers, ik heb weer een aantal boeken voor me liggen die ik graag gerecenseerd zou willen zien door Molbloggers. De recensies worden vervolgens geplaatst in Tijdschrift voor Marketing.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de aanbieding:
, door Paul Postma en Maurits Bruel, over het binden en boeien van klanten,

, door Tony Cram. We besteedden hier al een artikel aan, maar een recensie bleef tot dusver uit,

, door Adjiedj Bakas,

, door Roland van Kralingen.
Subtitel: Marktleiders creëren in een tijdperk van hyperconcurrentie.
Volgens van Kralingen heb je dit boekje binnen twee uur uit,

, door Karel Michiels, Jean-Marc Segati en Bert Weijers.
De schrijvers halen een scene uit Monty Python's Life of Brian aan, waarin Brian tot een menigte roept 'You're all different', waarop 1 man antwoordt: 'I'm not.' Over gesegmenteerde marketing.

Het boek is je gage. Wie voelt zich geroepen? Reageer dan via dit blog, of me.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie