KPN verlengt sponsorschap KNSB tot en met de Winterspelen in 2018

De jaarlijks bijdrage van KPN aan de schaatssport blijft op het niveau van de huidige overeenkomst.

KPN blijft hoofdsponsor van de Koninklijke Nederlandse Schaatsbond tot en met de Olympische Spelen in Pyeongchang in 2018.  KPN zegt zich net als voorgaande jaren te willen verbinden aan de volle breedte van het schaatsen, zowel top- als breedtesport. De komende periode wordt de inhoud van het partnership verder uitgewerkt. De jaarlijks bijdrage van KPN aan de schaatssport blijft op het niveau van de huidige overeenkomst.

Schaatscontent
KPN is sinds 2010 hoofdsponsor van de KNSB en noemt zich dan ook de ‘trotse sponsor en fan van schaatsend Nederland’. Het bedrijf zegt net als miljoenen Nederlanders liefhebber van de sport te zijn en wil net als de KNSB zo veel mogelijk mensen betrekken bij het schaatsen, zowel online als op en langs de ijsbanen en het natuurijs. KPN: &;In de nieuwe tweejarige overeenkomst worden we weer hoofdsponsor van de nationale selecties van de langebaan en het shorttrack, hoofdsponsor van het marathonschaatsen en het schaatsen op natuurijs. Daarnaast wordt de breedtesport omarmd middels het jeugdschaatsen en de KPN Junior Schaatsclub om zoveel mogelijk kinderen te enthousiasmeren voor de sport. Ook steunen we het populaire online platform schaatsen.nl en zal het telecombedrijf unieke schaatscontent voor klanten produceren.&;

Quotes
Olivier Smit, commercieel directeur KNSB, reageert verheugd op het besluit van het telecombedrijf: &;Sinds 2010 vult KPN het hoofdsponsorschap van de KNSB met verve in. KPN draagt bij aan topprestaties en schaatsplezier voor alle schaatsliefhebbers. Van topschaatsers tot schaatsfans. Van talent tot kinderen die hun eerste slagen op het ijs maken. Wij zijn er trots op dat we dit impactvolle partnership op dit niveau kunnen blijven invullen. De verlenging van dit partnership is niet gebaseerd op het traditionele model van sponsoring maar op strategische samenwerking. De kern is dat we elkaar toegevoegde waarde bieden en hier concrete doelstellingen aan koppelen om dit te realiseren. Dit ligt in het verlengde van de nieuwe commerciële visie van de KNSB.&;

Mark Versteegen, directeur sponsoring van KPN, is ook blij met de verlenging: &;Het Oer-Hollandse KPN en het oer-Hollandse schaatsen passen erg goed bij elkaar. Sinds zes jaar verbindt KPN schaatsend Nederland en dat doen we graag. Projecten als de Coolste Baan van Nederland in het Olympisch Stadion, het online platform schaatsen.nl, de KPN NK’s en de prestaties van Team Nederland met de ploegenachtervolging maken dat onze klanten KPN na zes seizoenen herkennen en erkennen als de schaatssponsor van Nederland. We zien nog steeds veel kansen om het partnership met de KNSB verder te ontwikkelen. Daarnaast komen er prachtige projecten aan als de opening van het nieuwe Thialf, het WK shorttrack in Rotterdam, de Olympische Spelen gelijktijdig met de tweede editie van de Coolste Baan van Nederland en het WK Allround in 2018 in het Olympisch Stadion.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie