KPN-campagne: meedoen in de klas vanuit je ziekenhuisbed

De provider komt met KlasseContact.

Langdurig ziek zijn is voor een kind vreselijk. Lichamelijk en mentaal, maar ook sociaal gezien heeft het gevolgen. Want als een kind bijvoorbeeld voor langere tijd in het ziekenhuis moet verblijven, ligt het sociale leven stil en is er weinig contact met leeftijdsgenootjes. En als je jong bent is dat contact juist zo enorm belangrijk. KlasseContact van KPN moet daarbij helpen. Deze dienst staat centraal in de nieuwe campagne.

KlasseContact bestaat al ruim acht jaar en heeft in die tijd zo’n 1200 kinderen kunnen helpen. Sinds 2013 is de dienst volledig in handen van KPN en daarmee een van de meerdere maatschappelijke initiatieven van KPN.

De campagne bestaat uit een tv-commercial, een tv-tagon, online video’s en een dagbladadvertentie waarin volwaardig meedoen in de klas centraal staat.

;35


Klant: KPN
Bureau: N=5
Concept: Thijs Bontje, Daniël te Lindert, Peter Hebbing (CD)
Art: Daniël te Lindert Copy: Thijs Bontje
Strategie: Bastiaan Weers
RTV: Guy van der Hoop, Christ Bloemheuvel
Account: Anouk Zink, Ralph Balk, Gonny Pullens
Productiemaatschappij: Bonkers
Regisseur: Michael Wong
Offline editor: Taco Arts
Postproductie: Crabsalad
Geluid: The Ambassadors
Muziek: Massive Music
Fotografie: Tara Fallaux
Casting: Elskes Kast, Borgman & Augustinus

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie