Katten, terreurbestrijders pur sang, promoten nu de stad Brussel

Positieve citymarketing de stijl van René Magritte.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De terreurdreiging in Brussel de afgelopen dagen is desastreus voor het toerismebezoek aan de Europese hoofdstad.

De stad wil hier wat aan doen en maakte samen met diverse Belgische toerismebureaus met een nieuw promotiefilmpje dat de stad positief moet belichten.

Honderden kattentweets

Hoofdrolspelers zijn de katten die afgelopen zondag zo effectief op Twitter werden ingezet om ervoor te zorgen dat tijdens de geen informatie bekend werd over waar en wanneer de politie actief was. Informatie die toch werd getweet, raakte op die manier ondergesneeuwd onder honderden kattentweets.

Volgens de intro van het filmpje zijn de beelden afgelopen zondag gemaakt tijdens de .

Daarnaast is het filmpje geïnspireerd op de stijl van de surrealistische kunstenaar René Magritte en zijn er vrolijke mensen te zien.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie