Kathrin de Graaf en Martijn Derikx naar Weber Shandwick

Bureau speelt in op 'continu veranderende mediaconsumptie'

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Communicatieadviesbureau Weber Shandwick heeft Kathrin de Graaf en Martijn Derikx aangenomen. De Graaf versterkt het bureau als senior accountmanager. Zij was de afgelopen twee jaar verantwoordelijk voor alle corporate en consumer pr-activiteiten van ActiePagina.nl, onderdeel van RetailMeNot Inc. Daarvoor was zij accountmanager Technology en Digital bij Edelman in Amsterdam.

Derikx is aangesteld als digital consultant en zal zich binnen Weber Shandwick onder meer bezighouden met insights en analytics en de inzet van paid online media. Hierbvoor werkte hij bij Edelman Digital, waar zijn focus lag op social media management, social media-campagnes en paid online media.

Volgens Enno Houwerzijl, director, Digital & Innovation Weber Shandwick Benelux, moet het aantrekken van nieuw talent ervoor zorgen &;dat ons aanbod aansluit op de continu veranderende mediaconsumptie&;.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie