De keuze kwam tot stand na een pitch die AB InBev hield voor het biermerk. Het Bredase bureau wordt gekozen als 'second ATL agency', naast de al eerder geselecteerde lead strategic agency Wieden+Kennedy Amsterdam.
Cees Faes, CEO van The Communication Company: ‘We werken al sinds 2012 voor Jupiler in Nederland maar deze pitch betekent een enorme verbreding van onze werkscope. In het verleden maakten we al mooie campagnes voor Jupiler, waaronder ‘Let’s Meat’ (BBQ), de ‘Don’t drink and Drive’ social responsibility campagne met Ajax en natuurlijk het Refilltje. Samen met Wieden+Kennedy Amsterdam gaan we de komende maanden nog mooiere nieuwe dingen voor Jupiler ontwikkelen.'
Dimitri Van Loock, marketingmanager Jupiler Benelux : ‘TCC overtuigde ons tijdens de pitch met haar frisse ideeën. Daarnaast werken ze vanuit een gecombineerd Belgisch-Nederlands team en kennen ze onze markten inmiddels door en door.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!