Het concept is in opdracht van Karwei ontwikkeld door strategisch ontwerpbureau Dedato, in samenwerking met RTL Concepts.
De commercial is de officiƫle aftrap van de grote zomercampagne van Karwei die in het teken staat van het 40-jarige bestaan van de bouwmarktketen. Voor deze gelegenheid heeft Dedato zich laten inspireren door de befaamde catwalk-commercial van 20 jaar geleden.
In de nieuwe commercial staat de catwalk met mannen centraal. Dit keer zijn het ware verleiders die de vrouwen het hoofd op hol brengen met hun verf, tuinslang en krukjes.
'We zijn blij met het resultaat, net als onze partners Dedato en RTL Concepts', aldus Laurens Miedema, manager marketing & communicatie Karwei. 'Middels een knipoog naar de succesvolle spraakmakende commercial uit het verleden, gecombineerd met de producten van nu en een scherpe zomeractie, vieren we 40 jaar Karwei met onze klanten.'
Credits
Adverteerder: Intergamma B.V.
Merk: KARWEI
Verantwoordelijk bij klant: Laurens Miedema
Bureau: DEDATO, Peter van Dijk
Concept: RTL Concepts, Robin Blitzblum, Jorn Rohde
Regie en Productie: RTL Productions. Jorrit Stollman, Martijn Ninkeula
Editor: Sander van der Aa