Premium

Jubilerend Karwei plaatst handige mannen op voetstuk

In de nieuwe commercial vallen vrouwen in katzwijm voor sexy klusmannen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het concept is in opdracht van ontwikkeld door strategisch ontwerpbureau , in samenwerking met .

De commercial is de officiƫle aftrap van de grote zomercampagne van Karwei die in het teken staat van het 40-jarige bestaan van de bouwmarktketen. Voor deze gelegenheid heeft Dedato zich laten inspireren door de van 20 jaar geleden.

In de nieuwe commercial staat de catwalk met mannen centraal. Dit keer zijn het ware verleiders die de vrouwen het hoofd op hol brengen met hun verf, tuinslang en krukjes.

&;We zijn blij met het resultaat, net als onze partners Dedato en RTL Concepts&;, aldus Laurens Miedema, manager marketing & communicatie Karwei. &;Middels een knipoog naar de succesvolle spraakmakende commercial uit het verleden, gecombineerd met de producten van nu en een scherpe zomeractie, vieren we 40 jaar Karwei met onze klanten.&;

Credits
Adverteerder: Intergamma B.V.
Merk: KARWEI
Verantwoordelijk bij klant: Laurens Miedema
Bureau: DEDATO, Peter van Dijk
Concept: RTL Concepts, Robin Blitzblum, Jorn Rohde
Regie en Productie: RTL Productions. Jorrit Stollman, Martijn Ninkeula
Editor: Sander van der Aa

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie