In een nieuwe campagne zet Bijenkorf 11 krachtige vrouwen in de schijnwerpers met een fotoserie van fotografe Robin de Puy. Daarnaast is warenhuisketen op zoek naar vrouwen die een eigen product willen verkopen in de Bijenkorf.
Zij kunnen zich tot 20 januari aanmelden. De storemanager en een inkoper van het dichtstbijzijnde filiaal kiezen een winnares. Haar product wordt vanaf eind februari tijdelijk opgenomen in het assortiment van de dichtstbijzijnde winkel.
Hoofdrolspeelsters
De volgende vrouwen zijn onderdeel van de campagne:
Elke van Achterberg | Professioneel rolstoel schermster
Stephanie Afrifa | Cultureel ondernemer
Michaela DePrince | Ballerina bij het Nationale Ballet
Fidan Ekiz | Journaliste, documentairemaker
Ninke Gijzel | Inkoopdirecteur de Bijenkorf
Sophie Hilbrand | Programmamaker
Gerda Link | Kunstenares
Lucia Rijker | Coach, inspirator
Angélique Schmeinck | Meesterkok, entrepreneur
Hanna Verboom | Actrice, sociaal ondernemer
Leonie Woerdeman | Hoofd plastische chirurgie Antoni van Leeuwenhoekziekenhuis
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!