Bierbrouwerij Jopen wil vooruitlopend op verdere versoepeling van alle (horeca-)maatregelen een bier brouwen van en voor alle Nederlanders. Het biertje krijgt de toepasselijke naam Open, aldus de Haarlemse brouwer, die heel Nederland oproept mee te doen het brouwsel te creëren.
Jopen viert met verschillende campagnes dat Nederland weer stapje voor stapje van het slot gaat en dat mensen weer een connectie kunnen maken. 'Wanneer dat weer kan en wanneer dat weer mag', stelt de brouwer. Met verschillende smaakcampagnes en outdoor-events trapt de brouwerij af met het brouwen van nieuw modern bier.
‘Samen proosten we weer op een nieuwe ronde, nieuwe connecties, nieuwe mogelijkheden en nieuwe smaken’, zegt Lydian Zoetman, Commercieel Directeur Jopen, 'maar dan met het nieuwe bier 'OPEN'. Bedacht door Nederland, gebrouwen door Jopen, voor iedereen.' Michal Rabiej, Head of Marketing vult aan: ‘Bier is van oudsher als geen ander in staat persoonlijke connectie tussen mensen te verrijken.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!