In het magazine - ontworpen door 51North en Artbox - vind je alles over onder andere de meest talentvolle creatieve teams van Nederland, verhalen over jonge honden in het buitenland, spelletjes, waardebonnen en ansichtkaarten. Het magazine is vier dagen lang te vinden in de vluchten van Transavia tussen Amsterdam en Nice.
Traditiegetrouw gingen de JongeHonden per bus naar de Cannes Lions, maar inmiddels wordt de hele Croisette verhuurd aan bedrijven met meer budget waardoor de parkeerplaats onder druk kwam te staan. 'Toen ons dit jaar enkel een plek bij de achteringang kon worden geboden, was de maat vol.', aldus de stichting.
JongeHonden: 'Om merken, partners en leden toch hun moment in de spotlight te gunnen, hebben we contact gezocht met Transavia. Het idee van een eigen in-flight magazine leek ons vergezocht, maar Transavia reageerde direct enorm enthousiast.'
‘De inspiratie, motivatie en energie spatten van het magazine af.’, aldus Hans Nijman, hoofd crew & flight support van Transavia. ‘Normaal is het vervoer van huisdieren bij ons aan boord aan regels gebonden, maar voor deze JongeHonden maken we een uitzondering.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!