Dat is Symphony in Blue, de digitale ervaring van Johnny Walker.
Met deze zogenoemde Ultimate Immersive Mentoring Tool, gecreëerd door iris Worldwide in samenwerking met MediaMonks, heeft Johnnie Walker zijn aanpak van 'luxury mentoring' geherdefinieerd.
De digitale ervaring is met name op tablets een voorbeeld van modern vakmanschap, met verschillende disciplines die samen een symfonie vormen van interactieve werelden die de gebruiker kan ontdekken door het device rond te bewegen.
Credits Symphony in Blue
Brand Johnnie Walker / DIAGEO
Agency iris Worldwide
Digital Production Company MediaMonks
iris Worldwide
Regional Creative Director Grant Hunter
Head of Art Shawn Foo
Deputy Creative Director Jonathan Cockett
Senior Account Manager Cheryl Chan
Business Director Christine Mills
Diageo
Global Marketing Manager Sabrina Viegas
Project Manager Kristina Knight
MediaMonks
Director Tom Rijpert
Interactive Director Vincent van de Wetering
DOP Jelle van der Does
Art Director Nicolas Mollien
Executive Digital Producer Bas Muller
Executive Film Producer Noor van Geloven
Film Producer Karen Whitehouse
Digital Producer Thomas Smit
Post Production Lead Aljen Hoekstra
Service Production Baltic Pine films
Editor Sander van Wijk
Sound Design Dave van Luttervelt, Maarten Meussen, Lars van Leeuwen
Development Michiel Brinkers, Richard Mulder, Johan Holwerda, David Kamerman, Ziggy Naumann, Roland den Hertog, Jonathan Haemers
Design Luuk Vermeyden, Kjegwan Leihitu, Edouard Relou, Sergey Kapitonov, Bas Strien
3D Ruud Coenen, Tashina van Zwam, Ivo Diependaal, Aljen Hoekstra
Composing Richard van Dusschoten, Melissa van het Spijker
Animation Martijn Grootendorst, Pim Reinders, Bob Wijgman, Ilia Kole, Vincent Mei
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!