Via Wordlab kwam ik de Pronto condooms tegen. Dit bedrijf laat zien dat je in een bijna uitgeholde markt weer relevant wordt door te innoveren.
De Pronto condoom is een 'gewone' comdoom en de innovatie zit in de verpakking. Deze zorgt ervoor dat je de condoom snel en gemakkelijk kunt gebruiken. Geen geknoei meer met de verpakking, je hoeft je tanden niet meer te gebruiken en het omdoen gaat ook nog eens heel snel. De naam Promto past dan ook goed bij het product en communiceert meteen het unieke van deze condoom.
Als Durex hier iets mee zou gaan doen, dan wordt je weer relevant voor je gebruikers en hoef je niet met kunsjes te komen zoals The Pants Whisperer.
Innoveer!
De site heeft al 1.034.093 bezoekers gehad sinds 1 november 2006. Een echte innovatie zorgt voor traffic en worth of mouth. Innoveer dus en zet niet allen in op schijn innovatie en/of communicatie. Want dit is waar de consument uiteindelijk op zit te wachten!
Of niet dan...
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!