'Wat gaat het worden?' Dat is de vraag die centraal staat in de campagne die oranje merk ING zaterdag start. ING heeft een volledig geïntegreerde campagne opgezet die gecentreerd is rondom de grootste online voetbalpool ooit in Nederland. Nederland wordt daar uitgenodigd om online hun voorspellingen te delen.
De resultaten worden - vlak voordat de wedstrijd begint - op TV teruggegeven. ING: 'Met de campagne 'Wat gaat het worden?’ laat ING zien dat ze begrijpt wat er leeft bij Nederlanders. Dat ze betrokken is bij Nederland.'
Lees hier een uitgebreid interview met Johan van der Zanden, hoofd communicatie van ING en Bas Korsten, executive creative director bij JWT Amsterdam over de belevenissen in de favela's van Rio de Janeiro.
Credits ING WK Campagne
Klant: ING
Bureaus/Agency: JWT Amsterdam
Concept: Bas Korsten (Executive Creative Director)
Copy: Bas Korsten, John Vonk, Peter van Vendeloo
Art: Bas Korsten, Jeena van der Heul
Business Director: Eveline Posma
Concept Producer: Andreas Möller
Screen Producer: Francoise Tanis
Digital Director: Jesse Houwelinge
Digital Producer: Alexander Buining
DIGITAL
David Navarro (Head of Design & Digital)
Vinesh Gayadin
Richard Beerens
Fethi Uluak
Opdrachtgever
Johan van der Zanden
Louise Meijer
Tjitske Benedictus
Productie TVC
Brenninkmeijer & Isaacs
Regisseur
Marco Grandia
Producer
Sytske Rijkens
D.O.P.
Marco Grandia
Gabor Deak
Editor
Joppo in de Grot
Geluidstudio
Earforce
Online
Joppo in de Grot
Digital Production
MediaMonks
Media
Mindshare
Animatie
Crabsalad
Muziek
Moos Lamerus (Massive Music)
Kraak & Smaak ft Lilian Vieiria – ‘Le Leo’ compositie Oscar de Jong, Wim Plug, Mark Kneppers
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!