Premium

ING eert 'aanpakkers' in nieuwe commercial

De campagne werd ontwikkeld door J. Walter Thompson Amsterdam.

De nieuwe commercial is geproduceerd binnen de stijl van het vorige campagnethema .

Begin dit jaar lanceerde ING als , waarmee de bank ambitieuze jongeren een podium gaf.

Volgens de bank weten Nederlanders van aanpakken, maar als het om geldzaken gaat schuiven we de boel liever vooruit. Ter ondersteuning biedt de bank in de nieuwe commercial het &;&; aan, waarmee consumenten meer orde en inzicht krijgen in hun geldzaken. Van vermogen tot hypotheek en van spaargeld tot pensioen.

De campagne is vanaf deze week op televisie en online te zien.

Credits
Klant: ING Nederland
Klantverantwoordelijk:       
Manager Branding: Louise Meijer
Sr. Communicatiemanager: Janet Dubbelhuis
Bureau: JWT Amsterdam
Creatieve Directie: Friso Ludenhoff, Maarten Vrouwes
Creatie: Dieuwer Bulthuis, Chris Sant
Productiemaatschappij: The Boardroom
Regie: Bill Tanaka
Media: Mindshare
Digital Manager: Vincent Resink
Manager AV: Mandy Koelman

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie