Ieder voordeel heb z'n nadeel

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Deze week is de publiekscampagne voor de NS dienstregeling 2007 van start gegaan. Er is veel politiek geharrewar over geweest. Dat is niet raar voor een radicale wijziging in een essentiële dienst met 1,1, miljoen dagelijkse klanten. Om te voorkomen dat wij zouden vervallen in het herhalen van saaie logistieke feiten hebben wij de boodschapper en het perspectief gewijzigd. Multi-analist Cruijff trapt af; naar verwachting verrassend en overtuigend voor alle Nederlanders en overige Oranje-fans. Bovendien de man die ingewikkelde dingen heel eenvoudig kan uitleggen, en soms andersom.

Ik ben benieuwd wat jullie als vakgenoten van de TV-commercials vinden? Heb je ze nog niet gezien kijk dan op

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie