'Humor, stijl en erotiek voor Van Gils'

Superrebel maakt campagne voor champagne-afstotende smokings

Het Nederlandse herenmodemerk Van Gils Fashion presenteert een nieuwe lijn ‘performance suits’. Dit zijn pakken die tegen een stootje kunnen: ze zijn kreukvrij en waterafstotend.

&;Op de smoking kun je gerust een glas champagne knoeien,’ vertelt Linda van de Wiel, brandmanager van bureau Superrebel.

&;Van Gils-man&;
ontwikkelde de nieuwe campagne rondom de performance suits. Van de Wiel: ‘Humor, stijl en erotiek staan centraal. Dat is wat “de Van Gils-man” onderscheidt van andere mannen en dat zie je terug in de nieuwe uitingen.’

Merkwinkel

Het bureau is verantwoordelijk voor de landelijke campagne en de promotie voor opening van de nieuwe . Deze &;brandstore&; wordt op 8 september feestelijk geopend door de Bredase DJ Dannic.

Doel

Van Gils wil groeien in binnen- en buitenland en daar moet de campagne aan bijdragen. Het modemerk heeft vestigingen in Nederland, België, Canada en Denemarken. Het is de bedoeling dat er door opvallende acties weer over het merk gesproken wordt. De nieuwe campagne is te zien op abri&;s, in magazines en online.

Stokje
De timing van de Van Gils-campagne, waarin humor, stijl en erotiek centraal staan, valt toevalligerwijs samen met de eerste campagne van Suit Supply die het domein &;seks&; juist verlaat. Dat pakkenmerk haalde elk jaar het nieuws met gewaagde blootcampagnes, niet zelden gepaard gaande met klachten bij de Reclame Code Commissie. Maar dit jaar kiest Suit Supply voor . De mannelijke modellen - vastgelegd door Carli Hermès - zijn gefotografeerd op of in de straalmotoren van een raket.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie