Jan Driessen (Directeur Communicatie AEGON en voorzitter van de BVA), Gert Sluis (Gert Sluis Consult) en Astrid van den Oetelaar. (Media en Communicatie Manager bij Procter & Gamble) zijn toegetreden tot de hoofdjury van de SponsorRing, de prijs voor de beste sponsorcases in Nederland. De Stichting SponsorRing heeft ook de nieuwe voorzitters van de vakjury’s benoemd.
Met de komst van Driessen, Sluis en Van den Oetelaar is de hoofdjury weer compleet. De hoofdjury van de SponsorRing bestaat verder uit Herwin van den Berg (BST Company), Johan Wakkie (KNHB) en Bram Jonkheer (Blauw Research). Fons van Westerloo (Wakker Nederland) is voor het tweede jaar voorzitter.
De Stichting SponsorRing heeft ook de namen van de nieuwe vakjuryvoorzitters bekend gemaakt. Marc Scholten (Amstel Bier), Cultuur & Entertainment; Job van Dooren (Van Dooren Advies), Kunst; Frits Hirschtein (Kika), Maatschappij; Menno Wagenaar (MTV Networks), Media; en Bob van Oosterhout (Triple Double), Sport, zullen de verschillende vakjury’s voorzitten.
De vakjuryvoorzitters stellen in samenspraak met het bestuur de vakjury’s samen. De vakjury’s worden gevormd door vertegenwoordigers van de sponsors, gesponsorden en adviesbureaus uit het betreffende vakgebied. De volledige samenstelling van de vakjury’s is te vinden op de vernieuwde internetsite van de SponsorRing.
Binnenkort start de mogelijkheid om cases aan te melden via het digitale inzendformulier dat te vinden is op de site van de SponsorRing. De uitreiking van de SponsorRing vindt plaats op 2 december in Krasnapolsky in Amsterdam.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!