Premium

Honda lanceert 'eindeloze' YouTube film

'Endless Road' gaat vandaag in première in Engeland, inclusief making of.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De Europese geïntegreerde campagne volgt op het prijswinnende Honda &;Illusions&; (zie onder) en is eveneens geregisseerd door Chris Palmer (Gorgeous), in opdracht van mcgarrybowen London (hun derde campagne voor de Honda CR-V).

De productie kwam mede tot stand danzij het Nederlandse MediaMonks.

Honda&;s verlangen om dingen beter te maken kent geen einde, dat is de boodschap die Honda met &;Endless Road&; wil uitdrukken.

De film is vooral ook met eindeloos geduld in de studio gemaakt:

 

 

De making of:

Credits

Agency: mcgarrybowen London

ECD: Angus Macadam, Paul Jordan

Creative team: Charlotte Watmough, Holly Fallows

Planner: Michael McCourt

Agency producer: Sian Parker

Business director: Alice Tendler

Film production: Gorgeous

Director: Chris Palmer

Executive Producer: Rupert Smythe

Editor: Scot Crane

Post production: Glassworks & FatTiBoo

Flame: Lewis Saunders

Creative director (3D): Jordi Bares (Glassworks)

Colourist: Seamus O&;Kane (The MIll)

Digital production: MediaMonks

Executive producer: Wouter Smit

Producer: Rodrigo Alberini

Creative directors: Jon Biggs, Alex Danklof

Project manager: Sylvia van der Leen

Audio production: Munzie Thind (Grand Central)

Music: Twisted Nerve Main Theme

Composer/arranger: Bernard Herrmann

Honda Illusions, vorig jaar in Cannes bekroond met een Gouden Leeuw:

De making of Illusions:

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie