Honda lanceert driving competition op het Xbox Upload platform

De competitie wordt gelanceerd als onderdeel van 'The Other Side' campagne waarmee het merk zich van een meer avontuurlijke kant laat zien.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Eerder lanceerde het automerk een , waarin de gespleten persoonlijkheid van de nieuwe Type R wordt benadrukt. In de video kan met één druk op de knop gewisseld worden tussen een scene van een man die zijn kinderen van school haalt en een scene van diezelfde man die &;s nachts weg racet bij een misdaad. 

Naast de interactieve video bestaat &;The Other Side&; campagne uit een game-competitie. =VVk8z5rdLfl" target="_blank">Xbox vraagt gebruikers van de populaire racegame om video&;s van hun snelste en spannendste rondjes op de Nürburgring te uploaden op het shareplatform van Xbox. Uiteraard in de nieuwe Honda Type R. 

Op 31 december roepen de merken tien winnaars uit op het en kanaal. De prijzen zijn Xbox Live subscriptions ter waarde van 60 dollar en de onbetaalbare erkenning als racekoning. 

Relatief onbekend terrein voor de adverteerder

Hoewel de mate van interactie die met user-generated gaming footage bereikt kan worden bekend is, maken nog weinig adverteerders gebruik van dit platform. Op het Xbox Upload platform zullen gedurende de competitie advertenties te zien zijn van Honda en alleen video&;s met daarin de nieuwe Type R maken kans op prijzen.

Gameplay footage en videoblogging gelden als de twee snelst groeiende segmenten in de online videomarkt. Voorheen was het lastig om gameplay footage op te nemen, maar de nieuwe en consoles hebben deze mogelijkheid standaard ingebouwd.

;The Other Side&; - Trailer

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie