Premium

Het Wereld Natuur Fonds komt met opvallend rockende commercial

De Britse tak van het WWF roept mensen op, om op 'Wear It Wild Day' verkleed fondsen te werven.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

&;Wear It Wild Day&; moet het fondsenwerven nieuw leven in blazen. Het is de bedoeling dat de Britten op 5 juni zo &;wild&; mogelijk verkleed de straat op gaan.

In aansluiting op de campagne ontwikkelde - in samenwerking met - een opvallend speelse video. Wat direct aan de commercial opvalt, is de ondersteunende punkrock-muziek van The Slaves.

‘Op papier klinkt een thematisch familiefeestje ontzettend voorspelbaar en door een beetje van die verwachting af te stappen, geven we de commercial de gewenste extra laag&;, aldus Alex Haines, regisseur van Pulse Films. &;Natuurlijk speelt muziek daarbij een grote rol, omdat dit de video de juiste uitstraling geeft.&;

Het is de ambitie van het WWF om van &;Wear It Wild&; een internationale dag te maken. Op 5 juni gaan leden langs honderden Britse scholen, bedrijven en organisaties om de dag te promoten.

Credits
Agency: Naked Communications
Agency Producer: Lee Charlton
Executive / Creative Director: Cyrus Vantoch-Wood
Creative Team: Catherine Hope, Jonny Palmer and Andy Russel
Production Company: Pulse Films
Director: Alex Haines
Producer: John Bannister
Grade: Ben Rogers @ Gramercy Park Studios
Sound Mix: Michael Powell @ Prodigious
Music Supervision: Pitch and Sync

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie