Hema lanceert de nieuwe najaarscampagne ‘Laat Je Zien’. De actie draait om een najaar regen-collectie voor kinderen, waarmee zij opvallend over straat kunnen.
Ufo? Regenjaszie
De tv-reclame gaat over de beleving en fantasie van een kind. Want wat voor lichtverschijnselen zien we nou precies? We horen het voice over Anneke Blok zich hardop afvragen: ‘Is het een ufo? Het noorderlicht? Of is het een discobal?’ Het blijkt een knalgeel Regenjaszie met reflecterende accenten.
Dit najaar trapt Hema ook af met een flagshipstore experience in de vestiging op de Nieuwendijk in Amsterdam. Tijdens dit event kunnen kinderen (en hun ouders) zichzelf laten zien met het Regenjaszie. Van 19 september t/m 2 oktober is de tramhalte bij Magna Plaza in Amsterdam omgetoverd in 'een regenwereld'.
Credits:
Brand: HEMA
Client: Miranda Schreuder, Desiree Vernie, Adriana Hoppenbrouwer
Creative director: Tanja Soeter
Agency: XXS Amsterdam
Executive Creative Directors: Hans van Nood, Remy Kurpershoek
Strategy Director: Joram Helmer
Account Director: Robin Verhoek
Lead Agency producer: Judith Kampman
Film production company: Halal Amsterdam
Director: Andreas Pasvantis
DOP/ Cinematographer: Thomas Buelens
Producers: Roel Oude Nijhuis, Fatima Engelhard, Judith Engels
Edit: Brian Ent - Kapsalon
Post production company: MPC Amsterdam
Sound studio: Sound Circus
Music: Sizzer
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!