Van den Berg is oprichter/managing van het digital out of home-exploitant en was onder andere actief met het ontwikkelen van de formule en het bedrijf.
Reden is de vergrote nadruk op sales, zo meldt het persbericht. Van den Bergs vertrek is in goed overleg.
De organisatiestructuur is aangepast met een scheiding tussen sales en service delivery. Vanuit sales vindt verkoop van zendtijd en bereik plaats op eigen- en derden netwerken, terwijl het service delivery-team verantwoordelijk is voor conceptontwikkeling, de techniek en de content (redactie en studio).
Vanaf 1 december is Maarten Ros (voorheen directeur sales bij TMG) commercieel directeur en geeft hij leiding aan de salesorganisatie, Harry de Wit is interim ceo. De Wit en Ros vormen met Maarten Oldenhof (statutair directeur) en Radjen van Wilsem (directeur service delivery) de huidige directie.
Central Station NL heeft ruim 10.000 digitale schermen op prominente locaties binnen onder andere openbaar vervoer in Amsterdam en Rotterdam, sportclubs en -scholen, tankstations, onderwijsinstellingen en retail.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!