Goet communiceren

Allianz Nederland Schade- verzekering heeft moeite met klanten te communiceren, merkte Gerdien Stevense van Ara Interactive op. In het eerste antwoordmailtje verwijst Allianz naar de eindejaarsdrukte, waardoor het even duurt voordat de organisatie kan antwoorden. Let wel, de datum is 28 januari 2005.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De tweede mail geeft antwoord op de gestelde vraag. Tel de hoeveelheid spelfouten… Opmerking van Stevense: “Ik kan me er enorm over opwinden dat klanten met veel poeha worden binnengehaald, met tv-spotjes worden bestookt en vervolgens zo slordig worden behandeld. Doet me denken aan Franse hotelletjes waar de receptie er piekfijn uitziet maar de kamers ranzig zijn.”?

Klik op de afbeelding om de mailwisseling te lezen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie