'Alsof je op een terrasje in Amsterdam de langslopende beroemdheden aanschouwt en bespreekt met je beste vriendin; dát is Gloss!', zo melden de makers. Het printblad Gloss moet het échte leven van de sterren dicht bij de lezer brengen. Dus kunnen we in het eerste nummer lezen over Connie in de steigers bij een jonge aannemer, swingen met Katja en Kim Kardashian die haar kind als handtas gebruikt.
De titel moeten we niet verwarren met het magazine Glossy, waar uitgever Audax in januari de stekker uit trok.
'Gloss heeft de uitstraling van een glossy, maar is pittiger. Het magazine heeft een aangename afwisseling van showbizz en glamour, maar bevat ook veel informatie over relaties, lifestyle en trends.'
F&L Publishing Group is de uitgever van Gloss. Hoofdredacteur van Gloss is Angela Hoogeveen, die eerder werkte voor magazines als Story en Beauty+. Hoogeveen: “Er is lange tijd weinig gebeurd in dit segment. Met deze glossip laten wij zien dat er nog wel degelijk een markt is voor magazines, mits je de lezer op de juiste manier weet te prikkelen.'
Gloss is vanaf morgen verkrijgbaar en verschijnt tweewekelijks in een oplage van 90.000 exemplaren.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!