The Valley aan de slag voor twee nieuwe klanten
Na een uitgebreide pitch in het najaar van 2015 is The Valley inmiddels aan de slag gegaan voor de ontwikkeling (strategie/UX/design/bouw) van het nieuwe online zoekplatform van RealNext. Daarnaast ontwikkelde The Valley de afgelopen maanden de CRM-strategie voor de retailformules Pets Place en Boerenbond (vallend onder de IJsvogelgroep). Deze worden binnenkort geïmplementeerd op basis van een omni-channel aanpak, waarbij de online kanalen en fysieke winkels met elkaar worden verbonden.
NS en NS International gaan verder met DigitasLBi Amsterdam
De NS en NS International hebben na een Europese aanbesteding de samenwerking met DigitasLBi Amsterdam opnieuw voor minimaal drie jaar verlengd. Het bureau helpt NS als strategisch partner al sinds 2005 de dienstverlening via online kanalen continue te verbeteren. In december is de eerste fase van NS.nl nieuwe stijl live gegaan. Deze fase stond volgens DigitasLBi Amsterdam in het teken van de optimalisatie van de reisplanner, de content en services voor alle devices.
Hero International kiest Burst als global digital production agency
Burst heeft de afgelopen drie jaar al verschillende platforms en campagnes ontwikkeld voor de Nederlandse tak van de Hero. Op dit moment ontwikkelt Burst in samenwerking met FCB Zürich de campagne voor Hero Jam die begin maart als eerste in Spanje zal worden gelanceerd.
Oxxio gaat voor TamTam Usability Test Lab
Energieleverancier Oxxio start binnen het testlab van Digital Agency TamTam met een maandelijkse app release cyclus waarin usertesting als vast onderdeel wordt meegenomen. Binnen het lab wordt onderzocht hoe gebruikers van de Oxxio-app de interactie met nieuwe diensten en producten aangaan. Daarbij wordt niet alleen elke click, scroll, touch en swipe live opgenomen, maar ook gezichtsuitdrukkingen en stemgeluid. Deze data wordt vervolgens gebruikt om te kijken hoe zaken als gebruiksvriendelijkheid, herhaalde bezoeken en conversie verder kunnen worden geoptimaliseerd.
Interzorg kiest voor Happy Cactus
Het internetbureau, gericht op klant- en merkactivatie, gaat Interzorg ondersteunen bij de marketing, communicatie en activatie van zowel de organisatie, als bij een aantal startups die momenteel in ontwikkeling zijn. Art Lemkens, directeur bedrijfsvoering bij Interzorg: 'Happy Cactus heeft ons creatief geprikkeld om in andere richtingen te denken en dat leverde verrassende, nieuwe mogelijkheden op.'
Fabrique ontwikkelt app voor Tate
Fabrique gaat een mobiele wayfinding app ontwikkelen voor Tate in Engeland, in samenwerking met Q42 en Northernlight. De app zal bezoekers niet alleen helpen bij het navigeren door de overweldigende hoeveelheid kunst en activiteiten in Tate’s locaties in Londen, St. Ives en Liverpool, maar wil daarnaast met extra informatie de tentoonstellingen verrijken. De app is ook te gebruiken in de nieuwbouw van Tate Modern, die aankomende zomer wordt geopend.
FUSE Communication aan de slag voor Timberland
Schoenenmerk Timberland gaat in Nederland en België een PR-samenwerking aan met het Amsterdamse bureau FUSE Communication. Ritchie Kremer, CEO FUSE Communication: 'Wij zijn heel blij om voor een prachtig merk als Timberland aan de slag te mogen gaan. Werken als lead-agency met onze Belgische partner Media Mania bevalt goed en heeft gezorgd voor diverse successen voor gezamenlijke klanten.'
Social Embassy ontwikkelt Europese social strategy voor Valvoline
Social Embassy gaat voor het merk voornamelijk aan de slag met de B2B-strategie. Valvoline is gespecialiseerd in hoogwaardige motorolie en andere vloeistoffen voor automotive. Het merk beschikt over een indrukwekkende historie in motorsport en sponsort onder andere de Dakar Rally. Het assortiment van Valvoline bestaat uit honderden producten waarmee een auto in topconditie kan worden gebracht.
Evean kiest voor internetpeople
Na een bureau-oriëntatie heeft zorgaanbieder Evean voor de ontwikkeling van de digitale strategie gekozen voor het Amsterdamse bureau internetpeople. Danielle Vlaar, marketingadviseur Evean: ‘Evean wil graag de klanten het zo gemakkelijk mogelijk zorg en ondersteuning af te nemen en daar hoort een leidende digitale rol bij. Wij zien in internetpeople een bureau dat niet alleen meedenkt, maar vooral uitdaagt bij het invullen van onze online ambities.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!