Unicef Nederland heeft besloten om het volledige digitale advertising account onder te brengen bij digitaal marketingbureau MediaScience. Tot op heden toe was het account ondergebracht bij mediabureau OMD. Er heeft voorafgaand geen pitch plaatsgevonden. Afgelopen jaar ging UNICEF Nederland de samenwerking aan door het advertising deel van haar social account onder te brengen bij MediaScience. Vanwege de goede resultaten heeft UNICEF Nederland besloten om het volledige digitale advertising account onder te brengen.
Design hostelketen Generator gaat in Nederland een samenwerking aan met het Amsterdamse bureau FUSE Communication. Het bureau verzorgt alle PR- en social media activiteiten voor de van oorsprong Britse designhostelketen, van strategie tot uitvoer. Ritchie Kremer, ceo FUSE Communication: ‘Generator Hostels maakt wereldwijd furore als pionier op het gebied van luxury hostels. Zowel het design als het businessmodel is zeer succesvol en innovatief. Dat FUSE Communication de PR en social media strategie mag verzorgen voor de prachtige nieuwe locatie in Amsterdam is fantastisch’.
Anwb selecteerde in februari Mobgen om verschillende mobiele app-projecten te ontwikkelen. Mobgen kijkt uit naar deze samenwerking om te helpen bij het optimaliseren van Anwb's app-portfolio en de voordelen voor eindgebruikers verder te verbeteren. De Koninklijke Nederlandse Toeristenbond heeft al meerdere mobiele applicaties geïntroduceerd om hun leden ‘on the go’ te helpen. Het optimaliseren van de serviceverlening aan leden via het mobiele kanaal is volgens de samenwerking de sleutel voor de digitale strategie.
SuperHeroes Amsterdam en zijn digital first PR bureau GreatQuestion! gaan aan de slag voor BOS Ice Rooibos. Het groeiende merk binnen de Europese ijsthee-categorie heeft ambitieuze groeiplannen. Na een succesvolle Nederlandse introductie wil BOS meer bekendheid in Europa verwerven. SuperHeroes en GreatQuestion! gaan per direct voor BOS aan de slag. De bureaus komen met een digital first aanpak, waarin creativiteit, influencer engagement, reviews en media relaties een belangrijke rol spelen.
BOOM Communicatie is door de Raad voor de Kinderbescherming gevraagd om hun interne en externe communicatie- en informatiestromen te onderzoeken en met een advies te komen voor het optimaliseren daarvan. De Raad van de Kinderbescherming is een uitvoeringsorganisatie van het ministerie van Veiligheid en Justitie, gericht op de veiligheid en ontwikkeling van alle kinderen in Nederland. Effectieve communicatie, zowel intern als extern, is een belangrijke voorwaarde voor het adequaat functioneren van deze kennisintensieve organisatie. BOOM Communicatie doet op kwalitatieve en kwantitatieve wijze onderzoek naar de informatiebehoeften van interne en externe stakeholders, brengt in kaart hoe de huidige communicatie van de Raad is ingericht en adviseert concreet en doelgericht over de inhoud en inzet van communicatie.
Storytelling Agency Lemon Scented Tea heeft de nieuwe positionering van de Koninklijke Algemene Nederlandse Kappersorganisatie (ANKO) gelanceerd. De branchevereniging vierde 23 februari haar 125-jarig bestaan en greep dit jubileum aan om een nieuwe weg in te slaan. Hierbij staat de professionalisering van het kappersvak centraal met de boodschap aan de consument: ‘Het Haar van Nederland vraagt om de professionele kapper’. De komende periode gaat Lemon Scented Tea ANKO helpen de positionering verder uit te rollen. Na de B2C-aftrap volgt een B2B-campagne.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!