Exact kiest voor UM

UM is zowel nationaal als internationaal verantwoordelijk voor de strategie, planning, inkoop en optimalisatie van de media-inzet.

De twee werken samen sinds 1 januari 2017.

Joost Niepoth, Brand Communications Director van Exact: 'Bij UM vonden we de juiste mix van enthousiasme, ervaring met internationale klanten en de drive bij het team om ons te ondersteunen bij het bouwen aan onze merkpositie binnen een zeer competitief landschap. Ons, net aangekondigde, verlengde partnership met Max Verstappen gaat ons hier zeker bij helpen.'

Rik Ruts, CEO van UM: 'Exact is een technologiebedrijf wat zijn digitale producten en diensten continue aanpast aan de veranderende markt van zijn klanten. Een ambitieuze en snel groeiende internationale onderneming, die wereldwijd actief is en als geen ander weet hoe belangrijk innovatie is. Juist op het snijvlak van data en technologie en de creatieve inzet van (digitale) media en ontwikkeling van content, kan UM als geen andere het verschil maken voor Exact.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie