Premium

Epidemie ontwikkelt nieuwe campagne Total

De Total Tankwolk moet leden helpen om te kiezen waarvoor ze sparen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Leden van de kunnen sparen voor voordeel of bijvoorbeeld een leuk uitje. Door tijdens het tanken naar de Tankwolk te kijken, moeten leden herinnerd worden voor wat ze sparen.

Léon Stedehouder, creative director bij : &;Voor Total is dit één van de grootste campagne van het jaar en zelfs van de afgelopen jaren. De focus ligt (net als bij de concurrenten) heel erg op loyalty-programma&;s om klanten binnen te houden. Een goed moment om aan je spaardoel te denken is natuurlijk tijdens het tanken. De Tankwolk is een fijn visueel vehicle om alle spaardoelen van de Total Club de komende jaren mee te communiceren.&;

De campagne wordt getoond op benzinestations, abri&;s in de buurt van stations en in een nationale huis-aan-huis campagne.

Credits

Opdrachtgever: Total
Medium: P.O.S, huis-aan-huis, outdoor & online 
Bureau: Epidemie
Verantwoordelijk cliënt: Wendela Paagman, Romy Piacenza
Fotografie: Martin Dijkstra

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie